25.07.2018

Szkła korekcyjne do gogli FatShark

Jako użytkownik okularów korekcyjnych, które noszę na co dzień, po założeniu gogli FatShark miałem problem z uzyskaniem prawidłowej ostrości obrazu. W końcu zdecydowałem się na zakup dedykowanych szkieł korekcyjnych. Otrzymujemy je zapakowane w foliowy worek,

z krótką instrukcją z ostrzeżeniem i sposobie ich montażu. W zestawie dostępne są szkła o mocy -2, -4 i -6 dioptrii.
Montaż szkieł jest bardzo prosty, wsuwamy je w odpowiednio przygotowane miejsce w goglach.
Po montażu szkieł nastąpił test. Uruchomiłem gogle, nadajnik wideo i powiem tylko jedno niepotrzebnie męczyłem się przez tak długi okres czasu nie mając tych szkieł. Wszystko stało się wyraźniejsze a informacje przekazywane przez OSD kontrolera lotu nareszcie są czytelne na całej powierzchni ekranu. Polecam wszystkim użytkownikom okularów.

3 komentarze:

  1. A jaką masz wadę i które dioptrie użyłeś

    OdpowiedzUsuń
  2. Wadę jaką posiadam to -1.75 na lewe i prawe oko a używam szkieł z oznczeniem -2.0.

    OdpowiedzUsuń
  3. a jeśli ja mam wadę +2 (mam szkła do czytania wiek 57 lat) to czy mi są potrzebne szkła korekcyjne?

    OdpowiedzUsuń