7.09.2018

QAV-250 dostał nowy napęd

Model QAV-250 już wiele razy modernizowałem ale zawsze pomijałem kwestię napędu. W związku z tym, że silniki KingKong 2204 zainstalowane w tym modelu już swoje wylatały postanowiłem coś z tym zrobić. Posiadam regulatory RacerStar Racer 33A, o których już kiedyś pisałem. Leżały nieużywane więc przyszedł czas na ich wykorzystanie. Regulatory te będą współpracować z silnikami RacerStar BR2205 2300kV. Silniki otrzymujemy zapakowane w kartonowe pudełka a ich zawartość prezentuje się tak.
Czyli to co zawsze: silniki, nakrętki do mocowania śmigieł oraz śruby mocujące silnik do ramy.
Przed montażem silników w ramie warto sprawdzić czy działają, żeby nie mieć później przykrej niespodzianki.
Dopasowałem regulatory do ramion a następnie przylutowałem je do PDB.
Regulatory zostały przymocowane przy użyciu taśmy izolacyjnej.

Do tak przygotowanych regulatorów podłączyłem nowe silniki. Przy montażu należy zwrócić uwagę na długość użytych śrub mocujących aby nie uszkodzić uzwojeń silnika.

Po skończonym montażu warto sprawdzić miernikiem czy nie ma zwarcia. Gdy wszystko jest w porządku możemy podłączyć zasilanie i sprawdzić w konfiguratorze Betaflight czy nasze silniki reagują na zmianę położenia przepustnicy i czy obracają się w odpowiednią stronę.

Na chwilę obecną wyposażenie modelu to:
FC: SPRacingF3EVO (Betaflight 3.4.1)
ESC: RacerStar Racer 33A (Oneshot42)
Silniki: RacerStar BR2205 (2300kV)
RX: FrSky R9Slim (sbus, s.port)
vTX: Quanum Elite 5.8GHz 25mW/200mW
Kamera FPV: RunCam Swift 2
Antena VTX: koniczynka
Śmigła: KingKong 5x4x3
Ciężar: 386g

Poniżej film z lotu testowego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz