10.01.2019

Silniki T-Motor F40 Pro II

Składając nowy model stajemy przed wyborem różnych podzsespołów i jednym z wązniejszych są silniki. Tym razem zdecydowałem się na chwalone za swoje osiągi silniki T-Motor w wersji F40 Pro II (2400kV). Silniki dostarczone są w bardzo fajnych opakowaniach, które można z powodzeniem wykorzystać jako pudełka na różne drobiazgi.
Na dole opakowania możemy przeczytać dane techniczne silnika.
Po otwarciu opakowania ukazuje się nam taki widok.
W skład zestawu wchodzi: zestaw naklejek, zestaw śrub montażowych do ram o grubości ramion 4mm, nakrętka samo kontrująca do mocowania śmigła, zapasowa śruba mocująca wirnik.
Oraz oczywiście silniki, które są w wersji kolorystycznej Adamantium Gray (nawiązanie do postaci Wolverine)



Według danych producenta maksymalny ciąg przy pakiecie 4s dla śmigła DAL T5050 wynosi prawie 1600g przy zapotrzebowaniu na prąd wynoszącym 49A. Mając na uwadze te pomiary trzeba dobrze dobrać odpowiedni regulator (ESC). Z dodatkowych informacji możemy dowiedzieć się, że ciężar jednego silnika wraz z 15cm przewodami to 29.5g. Producent dodatkowo chwali się, że uzwojenie silnika jest nawinięte przewodem, który ma wytrzymywać temperaturę do 240stC. Oczywiście nie zabrakło tytanowego wału, łożysk marki EZO i zabezpieczenia mającego zapobiegać ślizganiu się śmigła.

Silniki te będą zamontowane w nowym modelu i będą współpracować z regulatorami KISS 32A. Połączenie to jest dosyć często spotykane i wygląda, że działa świetnie. Poniżej porównanie T-Motor F40 Pro II z EMAX RS2205S.
Przed montażem silników w ramie warto sprawdzić czy działają, żeby nie mieć później przykrej niespodzianki po zamontowaniu w ramie i przylutowaniu do ESC.
Po sprawdzeniu wszystkich silników czekają one na montaż w nowym modelu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz