21.02.2018

Ciekawe miejsca do latania - Zabrze (specjalna strefa ekonomiczna)

Tym wpisem chciałem zapoczątkować nowy dział pod tytułem "Ciekawe miejsca do latania". Na początek jedno z moich ulubionych miejsc, w których latam. Jest to teren Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Zabrzu. Link do współrzędnych w Google Maps: Moje miejsce do latania oraz zrzut ekranu z Google Maps

Widok na łąkę z pokładu drona w kierunku zachodnim
i wschodnim
Według mnie jest to idealne miejsce, w którym możemy na spokojnie przetestować nasz model. Jest na tyle duże, że możemy sprawdzić zasięg linku sterowania oraz połączenia wideo. Nie wiem jak długo będzie można tam jeszcze latać, przypuszczam, że do do czasu rozpoczęcia budowy przez jakąś firmę. Kilka lat temu na tej łące uczyłem się latać modelami śmigłowców i nikt wtedy nie przypuszczał, że powstaną tam tereny inwestycyjne. Film prezentujący to miejsce był we wpisie o kamerze GoPro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz