12.09.2017

Trochę historii cz.4 - moja przygoda z RC Przegląd Modelarski

W pewnym okresie mojej przygody z modelarstwem zdalnie sterowanym miałem przyjemność współpracować z miesięcznikiem RC Przegląd Modelarski czego owocem było kilka artykułów, które ukazały się na jego łamach. Aktualnie nie wiem czy miesięcznik nadal się ukazuje. Już od dłuższego czasu nie widzę go na półkach.


Artykuły, które w tamtym czasie opublikowałem głównie skupiały się wokół zagadnień związanych z modelarstwem samochodowym.  Poniżej przedstawiam kilka zdjęć moich artykułów, które zostały wydrukowane w RC Przegląd Modelarski. Znalazł się tam opis sprzętu takiego jak moduł Mamba Link firmy Castle Creations do komunikacji z regulatorami (ESC) tej samej firmy.
 Opisy modeli samochodów firm XRAY i OFNA Racing:
Porady jak zrobić tuning tak aby nasz model jeździł sprawniej:
Poruszyłem również temat bezpieczeństwa modeli kołowych czyli jak zbudować układ Fail-Safe:
oraz przedstawiłem realizację oświetlenia samochodu RC. Czyli wyposażenia go w światła STOP, kierunkowskazy itp.
Była to bardzo fajna przygoda z modelarstwem i współtworzeniem czasopisma. Bardzo mile wspominam tamten okres.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz