Na zdjęciu powyżej model wyposażony jest jeszcze w silniki DX2205 i ESC RacerStar 30A. Poniżej regulator, który zastąpi RacerStar'a. W związku z tym, że DYS dostarczył dedykowane osłony do swoich regulatorów to myślę, że je wykorzystam.
Poniżej model z zainstalowanymi silnikami EMAX oraz regulatorami DYS przygotowany do testu poprawności działania i sprawdzenia kierunku obrotów silników.
Zbliżenie na regulatory DYS z założonymi osłonami. Rozwiązanie takie chroni ESC przed przypadkowym uderzeniem śmigłem w razie "W". Mamy wtedy pewność, że łopata nie uszkodzi nam elementów elektronicznych znajdujących się w regulatorze.
Widok na cały model z przymocowanymi do ramion ESC w obudowach.
Według mnie wszystko ładnie się wpasowało i został zachowany porządek i czystość we wszystkich połączeniach.
Aktualnie jest możliwe ustawianie wszystkich parametrów FC przez OSD oraz przez s.port i Smart Audio. Co to oznacza. Korzystając z OSD można praktycznie konfigurować cały FC oraz VTX. Wykorzystując tylko aparaturę mogę ustawiać PID’y oraz zarządzać vTX (używamy do tego skryptu w LUA). Całość daje niesłychaną swobodę konfiguracji w terenie. Nie potrzeba komputera. Zmiana częstotliwości vTX z poziomu aparatury jest genialną sprawą, nigdy więcej przycisków.
Tak model prezentuje się do testów w locie. Zainstalowane śmigła to KingKong 5x4x3.
FC: DYS F4PRO (Betaflight 3.2.1)
ESC: DYS XSD V2 30A (Dshot600)
Silniki: EMAX RS2205S
RX: x4rsb (sbus i s.port)
vTX: TBS Unify HV Race (Smart Audio)
Kamera FPV: RunCam Swift 2
Antena VTX: koniczynka Actuna
Śmigła: KingKong 5x4x3
Ciężar: 363g bez baterii
Teraz pozostaje już tylko czekać na jakiś słoneczny i bezwietrzny dzień.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz